نحوه شلیک معکوس در بسکتبال
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

طرح معکوس و تغییرات آن ، مانند حلقه انگشت یا قطره قطره ، توسط ستاره های NBA مانند مایکل جوردن ، اسکاتی پیپین و استفان کاری مشهور شده است. [1] برای انجام این ضربه ، باید از وسط زمین رانندگی کرده و توپ را از زیر به داخل سبد بکشید. [2] اگرچه به نظر ساده می رسد ، اما مکانیک انجام این حرکت روان می تواند زمان ببرد و تمرین کند. بعد از اینکه یاد گرفتید چگونه طرح معکوس را انجام دهید ، روش هایی وجود دارد که می توانید تکنیک خود را بهبود ببخشید و تغییراتی را که می توانید برای متنوع کردن طرح معکوس خود استفاده کنید.


 
روش
1
یادگیری طرح اولیه معکوس
تصویری با عنوان شلیک معکوس در بسکتبال مرحله 1
1
دست گرمی بازی کردن. عکسبرداری از طرح معکوس شامل اجرای درایوهای سریع و تیز در عرض زمین تا طرف مقابل سبد است. این نوع فعالیت می تواند به راحتی عضلات پاها را تحت فشار قرار دهد. برای جلوگیری از این ، قبل از اقدام به طرح معکوس ، باید گرم شوید. برای گرم شدن ، ممکن است: [3]
مقداری کشش سبک انجام دهید. انگشتان پا را لمس کنید. خود را بر روی دیوار مهار کنید و هر پا را یکی یکی خم کنید تا گوساله ها کشیده شوند و به همین ترتیب ، تا زمانی که عضلات گرم شوند.
برخی از کالستیک های سبک مانند لانگ ، جک های پرشی ، چند دور دور زمین یا سایر انواع ورزش های هوازی سبک را انجام دهید.
تصویری با عنوان شلیک معکوس در بسکتبال مرحله 2
2
طرح خود را خارج از کلید در هر دو طرف شروع کنید. از نظر فنی ، انجام یک طرح معکوس در فاصله نزدیکتر امکان پذیر است. با این حال ، به منظور تسلط بر مکانیک این تکنیک ، باید روش خود را برای این عکس خارج از کلید شروع کنید.
زوایای زیادی از حمله وجود دارد که می توانید برای طرح معکوس استفاده کنید ، اما همه سنتی از دو طرف خط پرتاب آزاد به سمت مخالف سبد حرکت می کنند.
مبتدیان واقعی می توانند با جستجوی شکل سوراخ کلید که از رنگ خط پرتاب آزاد و نیم دایره در بالای آن خط ایجاد شده است ، کلید را در زمین پیدا کنند. [4]
تصویری با عنوان شلیک معکوس در بسکتبال مرحله 3
3
یک بافر بین خود و مدافع ایجاد کنید تا داخل آن بریده شود. اگر یک مدافع شما را در حال آمدن ببیند ، ممکن است مانع برش شما از داخل (به سمت سبد) و عبور از طرف مقابل حلقه شود. سعی کنید فضای کافی بین خود و مدافع ایجاد کنید تا بتوانید مسیری تمیز برای رسیدن به خط پایه داشته باشید.
خط پایه خط مرزی برای هر دو طرف دادگاه است که مستقیماً زیر سبد هر بار قرار دارد.
در حالی که برای چیدمان معکوس خود به سبد نزدیک می شوید ، ممکن است به بیرون (دور از سبد) شوخی کنید تا مدافع را دور بیندازید ، سپس به سختی از درون به طرف مقابل سبد ببرید.
تصویری با عنوان شلیک معکوس در بسکتبال مرحله 4
4
به سمت پایه حرکت کنید. اکنون که فضای کافی برای رویکرد خود ایجاد کرده اید ، به سمت خط پایه مقابل سبد حرکت کنید. هنگامی که از طرف مقابل لبه حدود دو قدم فاصله دارید ، باید توپ را در دست بگیرید و آماده شوت شوید.
هنگام گرفتن این ضربه ، ممکن است مجبور شوید خود را با شرایط دفاعی تطبیق دهید. این ممکن است به این معنی باشد که شما باید یک مرحله زودتر یا دیرتر جهش برای طرح معکوس خود را شروع کنید و متناسب با آن تنظیم کنید.
تصویری با عنوان شلیک معکوس در بسکتبال مرحله 5
5
به سمت بیرون به سمت مخالف لبه بپرید. همانطور که از خط پرتاب آزاد به خط پایه می روید ، یک طرف پای شما به سمت داخل (به سمت سبد) و طرف دیگر به سمت خارج (به سمت زمین) خواهد بود. از پایین پای خود به پایین رانندگی کنید و به سمت مخالف لبه بپرید.
طرح معکوس را می توان از دو طرف خط پرتاب آزاد شلیک کرد. مهم نیست که از کدام طرف نزدیک می شوید ، همیشه از داخل پای خود بپرید.
هنگام پریدن ، غریزه نگاه کردن به توپ یا توپ است. از دست دادن دید سبد فقط به ضربه شما آسیب می رساند. هنگام پریدن کمی سر خود را خم کنید تا سبد را در معرض دید قرار دهید. [





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: